Mijn Gsm is niet meer. Een moment van stilte...

Omstreeks 17u53 kwam Niels' dierbare Gsm op tragische wijze om het leven. Na een vermoeiend dagje werken nam de eigenaar een verfrissende douche. Zijn broek met daarin het slachtoffer, een samsung D900i, gooide hij zonder nadenken zomaar in de wasmand. Het toeval wilde dat een zekere A-M.W. slechts luttele minuten later een wasmachine opzette met daarin betreffende. Het slachtoffer zou morgen 6 maanden geworden zijn.

Hoewel het een zware klap is, moet ik verder. Morgen wordt er dus meer dan waarschijnlijk een nieuwe GSM gekocht.
Hoewel ik vollebak geil op de Samsung i780, vind ik het een vrij duur speeltje.
Een andere optie is gewoon een nieuwe D900i. Een beetje zoals Gil een 2de Landfill is in Beerfest.
Hebben jullie nog goede voorstellen van coole phones tegen een redelijke prijs?

Momenteel ben ik nog altijd bezig met de reanimatie van mijn overleden GSM. Hopend op een mirakel, ligt mijn phone nu te drogen voor een ventilator. Ik geloof er echter niet meer echt in. Zijn tijd was gekomen. De hoeveelheid waspoeder die ik terugvond rond de batterij heeft meer dan waarschijnlijk een definitief einde gemaakt aan zijn leven.

Ik wil graag afsluiten met volgende positieve gedachte: Het is beter ooit iets moois te moeten verliezen dan het nooit gehad te hebben!