Aangezien het weer een tijdje geleden is dat ik nog iets gepost heb, zit ik nu met een shitload een funstuff en allerhande goodies. Vandaar deze (mss wel wat chaotische) post.
Doch, ik hoop dat jullie er van genieten.

Gisteren zagen Kurt en ik de enige echte Güntha in de fitness, Atheneum-volk kent hem uiteraard. En jawel, gisteren stond hij in de krant, het mediageile ettertje.
Check het uit

Voor de mensen die een account hebben op de site van HBvL, raad ik deze wedstrijd aan, waar ge een VIP-arangement kunt winnen voor 8 personen op Tomorrowland.
Het juiste antwoord op de wedstrijdvraag is: 4
Hierzo

Een leuke site voor de kalmere momenten, thuis of op het werk. Allerhande leuke en toffe foto's over vanalles en nog wat.
Oobject

Alsook deze site waar vooral "kunstzinnige" foto's opstaan, maar ook gewoon mooie.
Boston Bigpicture



Dan nog enkele filmpjes:
Trein nemen in China

Toyota Hilux

Star Wars Diskette


En enkele gadgets:
Nieuwe laptop of PC nodig?

Dorstig?

Unbreakable umbrella

Volgend jaar vacantie boys?


Yours truly,
Kenneke


Update:
Ik lees net in de Dag Allemaal dat zowel Good Shape als Get Ready aan een comeback bezig zijn!
Good shape had een grote hit met Take My Love (Kurt heeft deze hier nog gepost als ik mij niet vergis) en deze hit wordt nu geremixt door de enige echte Dj Regi. Maar eind juli brengen ze nog eens hun oorspronkelijke versie in Tien om te zien.
Allemaal kijken dus!