Drie weken Hong Kong waren lang, maar een geweldig leuke ervaring. Sinds de boys vertrokken zijn heb ik de andere eilanden een beetje ontdekt, in de bergen gewandeld, gaan zwemmen,...

De laatste dag was ik door een Canadees, die ik daarvoor had leren kennen, uitgenodigd om Belgisch bier te gaan drinken op Cheung Chau Island. Na enkele Chimays kwamen de lokale vissers ons uitnodigen om seafood te gaan eten (vers van de markt en nog spartelend in de zak). Ik eet niets wat uit de zee komt, maar ik kon niet weigeren: ze hadden blijkbaar al ons bier al betaald. Het was een gezellige avond (ongeveer 10 man aan de tafel), enkel het eten blijft yak, en is dikwijls doorgespoeld met bier :p.

Ik nam 2 ferries terug naar de jeugdherberg (1tje geweldig verkeerd, ja ik had al wat gedronken), en was blij terug in bed te liggen.

Eens terug in Melbourne heb ik meteen een job gevonden op een boerderij, zo'n 50 km van Melbourne. Hier zal ik voor de diertjes zorgen en andere klusjes opknappen in ruil voor dagschotels en accomodatie bij de familie, gedurende 4 weken. Hierna reis ik door naar New-Zealand voor 6 weken vooralleer ik terugkeer naar Belgie!

Zo, allemaal op de hoogte, zet de Karmeliet/frit/stoofvlees/mexicano/bitterballen al maar klaar!

Kusjes!