Hadieho!

Inmiddels ben ik weer terug in Melbourne na een busrit van 5 uur, waarna ik weer naar Sydney vertrek (een busrit van 13 fucking uur).

Na de ubertrip in Tasmania kon ik Birgit overtuigen om de Great Ocean Road te doen ipv na het weekend (lees: Footy, inclusief 'get your hotdogs'-dude en Comedy Festival) nog te blijven hangen in Melbourne. 3 dagen cruisen langs een van de mooiste kustlijnen (BA incluis) ter wereld: uber! Op de foto's lijken het gewoon grote stenen (het is vrij onmogelijk om de grootsheid vast te leggen op foto, het is iets wat ge zelf moet gezien hebben), but enjoy em anyway. Het was vrij crowded bij de Twelve Apostels (zo overrated tbh), maar tussen al die drukte door stelde ik mij toch wel een vrij logische vraag: welke van deze apostelen heeft Jezeken verraden?

Verder nog coole rocks langs da coast:

Steen 1
Steen 2
Steen 3
Steen 4

Na 2 dagen komen we eindelijk aan in Port Fairy, een gezellig vissersdorpje met een uberbeach (18+) met kanonnen enzo. Wederom op mijn aandringen (make use of that free car now you got it!) trokken we door naar de Grampians. Prachtige bergketens, vies hoge watervallen, aboriginalart en uberlookouts, zeker als je afwijkt van de toeristische plaatsen. Beste ervaring was de rotsklim (thats how you do it) naar Hollow Mountain (WAUWIE!!).

Voor Pasen waren we redelijk verplicht om naar Port Fairy terug te keren en te blijven tot het weekend voorbij is (druk druk druk). Op een mooie avond besloten we om Tower Hill te bezoeken, waar het wemelt van de koalas, kangoeroes, slangen en emoes. Vies donker, weg kwijt maar toch veilig terug in de auto! Tussen al de drukte door heb ik wel 100en zeehonden (geen pics) en dolfijnen gezien op een boattour en de Speedway bezocht! Soms gaan ze ook te hard :p Dit is ook het einde van de roadtrip met mijn travelbuddy Birgit (4 lange en slopende weken :p)... :(

De ballen en tot de volgende!

PS: Vieze baard!