Hoi!

Na mijn laatste update zat in de Snowy Mountains, waar de hoogste berg in Australie gelegen is. Dacht ik daar fijn alleen te zijn en rustig te genieten: niet dus

Daarna zijn ik en Birgit (die duitse travelbuddy I hooked up with) doorgereden naar Lakes Entrance, Wilsons Prom NP (dat half is afgebrand, raar om te zien) om dan in een trek door te cruisen naar Melbourne, dat het schijnt die kant uit is.

In Melbourne zelf heb ik een tour gemaakt en het Melbourne Cricket Ground (een achterlijk spel btw) bezocht, waar zo'n 100.000 man in kan en waar we zaterdag een match Footy (VIES BOM) gaan kijken.

Daarna hebben we een 9-daagse tour in Tasmania gemaakt: een eiland met voorwaar echt simpele bewoners, maar geweldig mooi! Daar hebben we Wineglass bay, Port Arthur gevangenis, St Helen, Bay of Fires en Bridport bezocht aan de Oostkust, Cradle Mountain en Lake St-Clair en Strahan aan de Westkust en Gordon NP aan de zuidkust. Check alle pics na Melbourne, they're Uber!

Nu ben ik terug in Melbourne voor het Comedy festival en de Grampians en de Great Ocean Road, woot!!

Random pics:

1
2
3
4
The guy who wont sell anything
5
valt ie of valt ie niet?
rust!

Kusjes!