Ha eindelijk nog eens internet!

Na de Blue Mountains ben ik dus naar Canberra afgereisd. Een stad zonder ziel en belevenis, waardoor ik maar snel de bus naar Batemans Bay heb genomen. Een toeristisch vissersdorp met een prachtige kustlijn en een kangoeroestrand 'net' (lees: 20 km) erbuiten. Ik kreeg de raad om de lokale zoo te bezoeken waar je alle dieren ineens kon zien van dichtbij (check pics). Dezelfde avond leerde ik een Duitse kennen (Birgit), die blijkbaar dezelfde route had uitgestippeld als ik, maar dan by car. Vanaf nu reizen we samen naar Melbourne. Voor we verdertrokken hebben we het kangoeroestrand nog bezocht (een auto is vies handig), maar hebben geen enkele fucking kangoeroe gezien, what a rip-off.

In Merimbula heb ik een 'niet zo verre'-wandeling gedaan naar Pambula en Pambula Beach, waar ze temenese storm verwachtten. Daar heb ik ook Bert leren kennen, de eerste Belg in Australie (ze zijn zeldzaam). Hij doet een tour langs de kust met de fiets, zonder voorbereiding (respect)!

Nu zit ik in de Snowy Mountains, die nu niet snowy zijn, waar de hoogste berg van Australie gelegen is.

Zet de pot uierzalf al maar klaar!

De pics zijn voor later