Kort na de roadtrip van de jongste Van Lunters, bleek dat het machien wat ze hadden laten repareren weer stuk was. Hoe komt zoiets vraagt ge u nu af, awel, das totaal nie belangrijk want daar gaat het hier nie over. Attention people!
Dus moest er weer naar Stuttgart gereden worden op vrijdag 20 maart 2009. Maar driewerf helaas! Sven "Lunterke" moest die dag WEL les volgen, dus moest Dimi deze hachelijke reis alleen ondernemen. Aangezien dit niet verantwoord is, werd mij spelenderwijs de vraag gesteld of ik mss iets te doen had die specifieke datum.
Spontaan kwam in mij op dat ik toevallig (call it destiny if u like) totally available was 20 maart. Ik schnel schnel zu hause, zodat ik mijn takenpakket thuis kon afwerken, en Dhr. D-Me mij kon komen ophalen rond 23u30, zodat we samen lepeltje konden slapen en fris en monter klaar waren voor deze reis.
Na een korte nacht"rust" (01u30 slapen, 03u05 opstaan) en het verorberen van een stukje cake (congratz to the cheff on my behalf btw) gingen we op pad.
Uiteraard had Dimi nog een lumineus idee in petto, zijnde: de camera meenemen!
Nog niet helemaal uit de startblokken, hadden we reeds duizend-en-een ideeën die gefilmd moesten en zouden worden.

Eerste idee was dan ook een filmpje opdragen aan Sam, die op deze heuglijke dag zijn verjaardag mocht vieren.
Happy B-Day Sammy!

Onderweg naar onze plaats van bestemming, werd er vooral veel gelachen, muziek geluisterd en af en toe eens vuile manieren gedaan. Maar hiermee ga ik jullie niet lastig vallen. Ik zeg alleen: kon men geur maar opnemen, jullie zouden allemaal kunnen meegenieten nu.
Eens aangekomen, waren we beiden een beetje "dempig" en aangezien we nog 10min moesten wachten, konden we in deze staat het bedrijf niet binnen gaan. Maar o wonder, Dimi had eraan gedacht van car-candy mee te nemen. Niets zo goed als een beetje suikers wanneer men voelt dat men er onderdoor aan het gaan is.
Sugar is good for you

Na een uurtje gewacht te moeten hebben, (eerst wat lekkers gehaald in het tankstation),
Waiting 1
Waiting 2
gingen wij weer binnen om ons machientje op te halen. Dankzij een zeer vriendelijke Duitser (hij zal nog geweten hebben dat wij Belgen de Duitsers indertijd kletsen gegeven hebben) wisten wij ook de weg naar de plaatselijke bakkerij daar in de buurt.
Hard Choice

Ten slotte dan toch de knoop door gehakt en hier geweest.

Na een lange en vermoeiende terugreis (jawel, Celen heeft paar keer zijn oogjes toe gedaan) waren wij beiden blij dat we een bed zagen. Half uurke gaan liggen en dan Svenneke gaan halen opt school. Dimi heeft dan mijzelf afgezet en ik ben drek bedje gegaan. Uurke geslapen (best spent hour ever imo) en dan maar weer uit mijne nest, zodat ik sefs nog kan maffe. Kga stillekes afsluiten nu, aangezien ik morgen om 5u20 uit bedje moet om te werken van 06u tot 18u. Waarna er een avond vol plezier zal volgen in de Ethias Arena, alwaar Black plaatsvindt.

Hier nog enkele sfeerfoto's:
Crazy Bridge
Carroserie en lak
Summer or what?
Jammie
We be rollin'...
and hatin'

Bij leven en welzijn,
tot de volgende!