Ik was zonet aan het youtube-en (don't even know if that's an actual word), op zoek naar dit filmpje uit de oude doos:

Lotr + UT

Maar al "wilfend" zoals Dimi het zo mooi noemt, ontdekte ik deze über-phat Youtube-dude, die zo gek is als een achterdeur (mad as a backdoor?) maar toch dope skillZ (thats right, with a capital Z) heeft. Deze kerel, NSG genaamd, heeft redelijk wa filmkes online staan, maar goed als ik ben heb ik er voor jullie de (naar mijn mening) besten uit gezocht.
Maar oordeel vooral zelf.

UT
NSG Jams with his own Beat... And went Crazy!
Banana Cake
NSG in MTV Promo Ad
Sexy Back (NSG Beatbox Remix)
Seven Nation Army Beatbox Remix

En na dit filmpje doet deze NSG mij verdacht fel aan Sam denken (which is a huge compliment for the NSG guy imo):
Hello, my name is Sam....

NSG Main site

Enjoy!