In deze tijden van fantastische Olympische Spelen voor de Belgen (oh sweet irony), werd mijn aandacht gevestigd op iets Belgisch waar we wel trots op kunnen zijn.

SOULWAX!

Van alle concerten, evenementen, feesten en livesets die ik in mijn leven al gezien en gehoord heb, staat Soulwax toch zonder meer op nummer 1.

De (voor mij alleszins) legendarische set op Pukkelpop (2003?) enkele jaren geleden zal mij altijd bijblijven. Een meer dan overvolle tent vol met partypeople die zich volledig geven op de beats van 2 Many Dj's. *kippevelmoment*

Na hun cd's Any Minute Now, Most of the Remixes en Nite Versions ben ik nog meer overtuigd dat dit Belgisch talent top is.

Ze brengen op 8 september 2008 hun dvd "Part of the weekend never dies" uit. Dit is een compilatie van beelden van hun World Tour. Het belooft echt een knaller van een dvd (incl cd) te worden. Klik hier en hier.

Op 28 augustus 2008 @ 23u20 kunnen we alvast op Canvas kijken naar beelden van de World Tour. Bron.

Deze zal zeker toegevoegd worden aan de collectie!

Edit: In al mijn excitement ben ik vergeten de link naar hun POTWND website te posten.