Hieronder enkele korte, maar soms wel grove mopjes:

***

Waarom kan een ei niet bevriezen?

Omdat er een dooier in zit

***

Hoe noem je een Zweedse pedofiel?

Een kløternøker

***

Wat is een pater op een ei?

Een broeder

***

Hoe noem je een Egyptische Homo??

Een Piramietje

***

Wat is de overeenkomst tussen een overal en een vrouw?

Pijpen te kort
en mouwen te lang!

***

Waarom hebben de hutu's geen gsm?

Daar staan veel te veel toetsie's op!

***

Wat moet je doen wanneer je vrouw in de living komt?

De ketting inkorten.

***
waarom heeft een vrouw 4 hersecellen?

voor iedere kookplaat 1

***

Wat is het toppunt van grofheid?

Een blinde die zijn contactlenzen zoekt twee punaises geven

***

Waarom strooit men de as van een overleden stewardess over de landingsbaan uit?

Dan kan de bemanning er nog één keertje overheen

***

wat is het verschil tussen een jood en een pizza?

een pizza roept niet in de oven.

***

wat zijn twee joden in een roeiboot?

Nog niet uitgeroeid

***

Jantje vraagt aan zijn vader: “Papa,waar kom ik vandaan?”
Zijn papa antwoordt: “Van de ooievaar.”
Waarop Jantje antwoordt: “Er lopen al die mooie wijven rond en jij neukt een ooievaar!?!”

***

Waarom wrijft een vrouw 's morgens als eerst in haar ogen?

Omdat ze geen zak heeft om aan te krabbelen.

***

Er komt een man bij de dokter,
zegt de dokter: "Ruim je het zelf ook op?"

***

In Frankijk komt een homo aan een benzinepomp en steekt het tankpistool in zijn gat. Zegt de uitbater : "ça n'est pas normal" Waarop de homo zegt: "Non, c'est Super"

***

Vóór het huwelijk

zij: Doei!

hij: Ha, eindelijk,ik heb zolang gewacht

zij: wil je dat ik wegga?

hij: NEE.Ik durf er niet eens aan te denken

zij: hou je van me?

hij: Natuurlijk. heel veel!

zij: Heb je me ooit bedrogen?

hij: NEE.waarom vraag je me dat?

zij: wil je me kussen?

hij: Elke keer als ik de kans krijg!

zij: Zul je me ooit slaan?

hij: ben je gek? zo iemand ben ik niet!

zij: Kan ik je vertrouwen?

hij: ja.

zij: Schat!

na het huwelijk:

(lees de tekst van onder naar boven)

***

Dit was het dan alweer, veel plezier en een dikke knuffel.

Uw vriendin

Kim