Hoi hoi,

Ik ben inmiddels in Auckland aangekomen, na 4 weken op de boerderij met Rob en Colita... Ik moet zeggen dat ik daar een leuke tijd heb gehad. Het eten was super (veel vlees!), de jobs waren dik ok (af en toe eens onkruid uittrekken, maar meestal waren het wel toffe jobkes), veel thee gedronken en gepraat in plaats van te werken, veel ridderoorlogen en cowboysgevechten... ik voelde mij echt wel deel van de familie!

Enkele dagen voor mijn vertrek is er een andere wwoofer aangekomen. Een beetje een verlegen type, dus hij werd wel menig in de zeik genomen :p (hij drinkt geen thee, das een serieus minpunt voor Rob), en werd gedwongen elke avond Titanic op de piano te spelen! Het ga hem goed...

Rob zelf is een beetje een spiritueel type, lekker chill de hele tijd... Ikzelf ben zelfs meegeweest naar enkele spirituele meetings, maar een hippie is aan mij niet verloren gegaan (alhoewel er enkele interessante elementen inzitten waarin ik mij wel ga verdiepen).

Dus nu zit ik in Nieuw-Zeeland en ik mis de routine van de boerderij wel een beetje (de kippen varkens en paarden eten geven, de geiten melken...), maar Auckland is een mooie stad. Ik ga vandaag enkele vulkanen rond de stad bezoeken, waarna ik heb afgesproken met enkele mensen om rond te reizen. Een Israelische (hopelijk geen jood), een Fransman en een Zweed zullen waarschijnlijk mijn reiskompanen voor de komende weken worden (en ze zitten op een tight budget)...

De foto's zijn inmiddels eindelijk geupload, enjoy!

Hong Kong

Farm

Kusjes, Kurt