Jarenlang hebben we in duisternis geleefd. Maar er is eindelijk een lichtpuntje. Als tijdelijke interim werkkracht bestond mijn taak uit het eenmalige brengen van frietjes. Van deze buitenkans heb ik gebruik gemaakt om enkele kliekjes te nemen. Die onder geen enkele voorwaarde voor commerciële doeleinden aangewend mogen worden.
Het word tijd dat jullie een kijkje nemen naar het universum van Celen, enkel hij zwaait met de scepter. Wij plebs kunnen een dergelijke combinatie van kracht en precisie zelfs niet inbeelden. Het enige wat voor ons stervelingen nog rest, is het bekijken van enkele foto's die ik gemaakt heb. Ik zou er uiteg bij kunnen geven. Maar het menselijk brein heeft nu eenmaal een plafond. U zou nooit meer dezelfde zijn. Bij deze, bent U gewaarschuwd.
Daar stond ik dan. Oog in oog met het titanische monster, zo groot als een sporthal. Dit monster luistert enkel naar één man.
Zijn naam is K. Celen.
Gebruik deze informatie verstandig beste mensen. U zult er een beter mens van worden. Mijn naam is Sam. An Everyday Normal motherfucker...