Vrouw getrouwd met Berlijnse Muur

AMSTERDAM - Voor de hele wereld was de Berlijnse Muur een symbool van communistische onderdrukking. Maar een Zweedse vrouw ziet het object als...haar echtgenoot.

Eija-Riitta Berliner-Mauer (54) en de muur vieren bijna hun jubileum, meldt The Sun.

De vrouw claimt namelijk al 29 jaar met het object getrouwd te zijn.

Fetish

Het lijkt een grap, maar de vrouw - die de achternaam van haar echtgenoot aannam - heeft een seksuele voorkeur voor bepaalde objecten. Ze viel voor haar geliefde toen ze 'hem' op televisie zag op 7-jarige leeftijd.

Ze begon met het verzamelen van foto's en spaarde voor reisjes om de muur te zien.

Relatie

De vrouw claimt nog maagd te zijn, maar met de stenen muur zou ze een passionele en liefdevolle relatie hebben gehad.

Berliner-Mauer: "Ik vind lange, smalle bouwwerken erg sexy. De Chinese Muur is ook aantrekkelijk, maar iets te breed. Mijn man is aantrekkelijker."

Liefde

"Ik wilde niet alleen mezelf plezieren. Wanneer we de liefde bedreven, plezierde ik ook mijn partner."

Hoe ze dat precies voor elkaar kregen, blijft onduidelijk.

Sloop

Helaas voor de vrouw, het grootste deel van de muur werd in 1989 gesloopt... En zij was dan ook in tranen toen dit gebeurde.

"Wat ze hebben gedaan is verschrikkelijk. Ze hebben mijn man verminkt."


Blijkbaar heeft ze na het vallen van de Berlijne Muur ook enkele jaren een affaire gehad met een hek...