Hello Boys and Girl,

Dit is Joris Froyen.
Afgestudeerd Marketing @ PHL (Primus + Grote Onderscheiding)
en momenteel bezig aan zijn masterjaar - Handelswetenschappen (heeft al 1 herexamen :p - eerste herexamen ooit - this guy has never failed a thing in his life ).

Hij heeft me net gebeld. "Sam, ik kijk regelmatig op je groepsblog, en ik vind het zo leuk! Zou ik ook mogen meedoen?"

Mijn eerste reactie:"ZO leuk ben je nu ook weer niet Jongen"
Mijn eerste fysische reactie: bloed hevig naar penis gepompt - begin duizelig te worden...

Maar Natuurlijk niet zonder het eerst aan de andere team members te vragen.
Enkel met een luide "Go For Joris" in de Feedback box, mag hij meedoen.
Want we zijn een team :)

Maar eerst enkele facts & figures van Joris Froyen.


Geboren in Hasselt op 26 september 1986

Al snel had hij zijn passie gevonden: Voetbal - als kind werd zijn voetbalmicrobe door Luc Nilis aangestoken. De beste speler van de hele wereld en hij zal dat ook altijd blijven.
Jammer genoeg heeft hij moeten stoppen wegens een knieblessure. (joris+luc)

Hij heeft ook muzikaal talent.
Afgestudeerd aan de weet-ik-veel-wat conservatiorium met een wopping 92%. Instrument?
Trombone - lijkt op een trompet ma der zit zo'n gek schuifding op.
Bovendien is hij ook recordhouder met Singstar, op alle singstar gatherings - Joris blijft de onbetwiste winnaar.

Voor de rest is hij ook fan van het gamen.
Oh jawel, deze nerd kan uren spelen achter zijn PS2.
Vooral fan van Sports games en chizzle GTA stijl.

Waarom ik hem nomineer?
Awel hij is mijn beste vriend en is iemand die altijd voor je klaarstaat. Als hij iets zegt dan doet hij dat ook.

Van het uren bijles geven aan men zusje op zen vrije dagen tot het verven van mijn plafond. Joris Is er altijd.

Kent ge da als ge iemand vraagt om hulp en ze zeggen jaja ik doe da wel is.
Awel froyen komt af en zegt: " Sam ik heb wat research gedaan, en heb wat opgeschreven wat je het beste kunt doen"
First man there, last one to go.

En ja, ik geloof er van harte in, dat hij een meerwaarde zal zijn voor onze blog. Hij heeft een ietswat vreemde humor, ik denk dat een een combinatie is van Mij en Kurt.
Joris vindt Kurt vies grappig blijkbaar:) Mij blijft het een raadsel...

Hart van goud die kerel:)

Maar das ni alles, hij heeft ook enorme kutkanten. jawel, hij is vreselijk in het verliezen en kan er gewoon niet tegen:) Jawel is een vieze hell om tegen te spelen soms :)
En hij is zo ene die mega fel op zen spullen let. Aangezien hij niet zoveel cashflow heeft opt moment.

Bv zijn gsm van vier jaar oud. is alsof em nieuw is.
zen laptop? daar kom je niet aan voordat je je handen hebt gewassen.
zijn playstation? net hetzelfde verhaal :) nee nee sam, je bent chips aant eten jij varken :)
zen nieuwe schoenen? moet je maar eens proberen op te staan:) tis een wimp ma gene zever op da vlak hehehehe

En jah tis gene computer wizz - deels omdat die schrik heeft zen pc te vernaaien, durft die mongool bijna niks te downloaden ofzo :) bovendien is zijn broer een pc king endie fixt alles en joris kijkt na t plafond terwijl :)

En jah tis een verlegen biegel soms e:) ma aren't we all (-sam)

Ik heb hem al een gmail account gemaakt - jorisfroyen@gmail.com
Joris: Paswoord is hetzelfde als da van mij :)

Let me know what you guys think :)