Hello Boys,

Jammer genoeg ga ik niet kunnen meegaan zaterdag. Ik nog iets moet doen voor moederdag. En kheb anders geen tijd meer... :(

Kurt had daarbij de opmerking : "Koop bloemen zoals iedereen"
Is natuurlijk goed mogelijk mijn aantrekkelijke vriend. Maar ze heeft al negen "Mama"-bekers... en dan nog niet te spreken van de walgelijke creaties die ik gemaakt heb van klei. Assenbakken dus.

Fuck da als ik later een "Papa is leuk"-beker krijg.

Goed dit jaar wil ik eens een andere aanpak, ooit heb ik een liedje opgenomen voor men mama. Het was eigenlijk meer een rijmpje, in het chinees. En ze vond da zo leuk e! :D

Dit jaar hebben ik en mijn zus een nieuw plan.
We gaan een music clipje maken. Opnemen op mijn kamer, en dan eventjes monteren.
Men zus heeft een leuke gevonden, die corny genoeg is om na te maken. En de tekst vond ik eigenlijk ook niet slecht! Jaja ik ben natuurlijk de rapper van dienst;)

Dit is het filmpje:
http://nl.youtube.com/watch?v=dI6VLp6jzsg

Ben es benieuwd of het gaat lukken...
Want die fonetische tekst, is voor mij chinees zenne. En ni the good kind!
Ma hoe dan ook, grappig gaat het worden. Can't wait to see the smile on my mom's face :)

Het spijt me dat ik niet kan meekomen. Het wil echt super-graag hoor!

We maken het nog goed.



Sam

- Stay chinese -