Sandro wist het al langer dan vandaag. Maar nu weet ook de enige echte krant van Limburg het. Je bent pas echt cool als je EMO bent!
Het lange zwarte haar, het zwarte shirt met bandlogo, de donkere jeansbroek en de versleten all stars. Jawel, onze Italiaanse vriend heeft het allemaal.

Ik hoor je al denken: "wauw, ik moet dus gewoon die spulletjes kopen en dan kan ik ook zo'n coole emo worden?!"

FOUT, zo makkelijk is het spijtig genoeg niet. Een echte emo heeft veel meer te bieden dan enkele coole looks. Hij/Zij is gevoelig, heeft een eigen manier van denken en bewandelt zijn of haar eigen pad. Ja, een eigen pad! Emo's zetten zich af tegen volwassenen. Want zij begrijpen hen niet. Het leven is voor emo's meer dan gelukkig zijn.

Emo's die liever anoniem willen blijven, durven zelfs te beweren dat je geen emo kan worden. Je bent het gewoon of je bent het niet.

"Oei, dus misschien kan ik helemaal niet cool zijn?" Vrees niet mijn vriend(in). Ook jij kan lekker hip worden. Niemand merkt het als je enkel doet alsof. Draag gewoon de juiste kleren, luister naar wat droevige muziek en ween zo nu en dan eens.
Wie snijwonden in de armen heeft maakt zelfs kans om door de echte die hard-emo's te worden opgenomen. No shit, I know some stories!
Als je nog vragen hebt kan je meer dan waarschijnlijk wel bij Sandro terecht. Ook hij infiltreerde reeds in het fake emo-wereldje. Snijwonden heeft hij nog niet, maar ik kan me goed voorstellen dat hij binnen enkele jaren ook die stap durft te zetten!

Ik hoop dat ik je heb kunnen duidelijk maken hoe je de coolste kerel of meid van de groep kan worden. If not, don't worry. You can be happy and cool at the same time. Remember these words, no matter what people say.

Succes, en laat het ons weten als je eindelijk ongelukkig bent!

Mijn naam is Niels. Maak er nog een leuke avond van!

P.S.: No offence Sandro. Ik weet wel dat jij gewoon een coole rocker bent! Doe zo voort!