Vandaag was ik een beetje in een nostalgische bui, waardoor ik enige research gedaan heb op het wereldwijde web en jawel, ook vandaag kan ik jullie verblijden met enkele "gouwe ouwes"
Mag ik jullie met veel plezier herinneren aan:

Viper: The perfect weapon for an imperfect future

Blossom (met dank aan Dimi)

Alf

Married with children


En dit was zelfs van voor onze tijd, maar daarom niet minder goed:
Happy Days
Kijk ook hier om te zien hoe fel Tha Fonz eigelijk wel was


Dan zou ik jullie ook nog graag enkele leuke filmpjes willen aanbevelen:

Na Eh Marine misschien wel het beste filmpje om meermaals na elkaar te kijken:
Up in the ass of Timo (vooral het gebaar erbij doet het hem)

Titanic in 5 seconden

Fatty white boy makes his move (and what a move it is)

Kinky

Mega-Shotgun

Can't blame them

Ferm gemaakt


Ziezo, bij deze kunnen jullie weer allemaal even ontspannen na een harde dag zwoegen en zweten!

Yours Truly,
Celen