Hello Boys and Girl,

Ik was al even aan het wachten tot deze optie beschikbaar was.

Mijn advies is: weg met telenet want je betaald te veel!
Neem Dommel. Dommel Homeconnect.

Waarom?

De homeconnect optie is goed voor:

- 100GB per maand download (vs de miezerige 12GB van Telenet, bovendien 1 G bijkopen aan 1euro. Mocht ge nog over uwe 100GB gaan, kost dat bij dommel maar 0,30 Eur)

- Onbeperkte upload, ook al zit ge over uw limiet, de "smallband" voelt ge niet.

- gratis bellen 24/7 naar vaste lijnen (behalve speciale nummers)

- goedkoopste in vast- naar-telefoon bellen

- downloadsnelheid --> 4mbs (!!!!) (dit is echt echt vetsnel, bovendien zit ge tussen 1u en 13u aan nachttarief, dus stel dat ge 100GB download op een avond, telt dat maar voor 50)


Dudes, ik heb enorm veel research gedaan, want ik was toch wat achterdochtig. Maar het blijkt allemaal goed in orde te zijn. Vanavond maak ik mijn opzegbrief voor Telenet. Het schijnt dat Telenet enorm enorm moeilijk doet.

Wat kost het?

Dit pakket, internet en telefonie samen kost je 50€ per maand.
30 euro voor het internet en 20 euro voor de telefoon.
Bij telenet betaal ik nu 35 euro per maand. Zij beweren dat dit het laagste is.

De grootste onzin ooit verteld noem ik dat dan. Bij dommel heb je al basic internet voor 13,50€ (!!)

Als je hieromtrent meer informatie wilt, mag je me altijd bellen.

Enkele links:
http://www.dommel.com/nl/voice/homeconnect.php?cust=home
http://www.dommel.com/nl/voice/index.php?cust=home
http://www.unexpected.be/?p=398